Herschel: ikona v doplnkoch nasleduje funkciu i dizajn
12. februára 2019 | 0 komentárov
Je to tu! Značka Herschel konečne dostupná aj u nás! Tento mega úspešný brand je poháňaný vpred predovšetkým túžbou vytvárať dizajnové kúsky a kvalitné doplnky vhodné ku každému outfitu. A je nutné podotknúť, že toto motto mu pekelne pristane!
Pokiaľ si fanúšik menšieho batôžka, do ktorého sa ti vlezú tie najväčšie nutnosti, a viac v podstate nepotrebuješ, rozhodne mrkni na City Mid! Ak vyžaduješ objemný bagel, čo unesie ako knižky do školy, notebook, tak i dres na popoludňajší tréning, hoď očkom po Malej Amerike. A pokiaľ chceš niečo skutočne echt, tak camo Pop Quiz alebo kvetinový Classic X-large si v tvojom srdci zaslúži špeciáne miesto! My sme tejto značke prepadli okamžite. Ak to máš úplne rovnako, poď si prečítať, ako vôbec vznikla myšlienka dať sa do podnikania s batohmi Herschel.
„Našim cieľom je vytvárať nestarnúce batohy so zmyslom pre detail.“
Dnes už slávnu značku založili v roku 2009 bratia Jamie a Lyndon Cormackoví a pomenovali ju Herschel Supply Co. Pre námet k pomenovaniu svojho nového brandu nemuseli chodiť nijako zvlášť ďaleko. Stačilo sa inšpirovať svojim rodným mestečkom. Prapradedo Cormack sa do Herschelu v Saskatchewane prisťahoval v roku 1906. Len pre informáciu, dnes na tomto mieste žije už len tridsať ľudí. A práve tu sa narodili a vyrástli celé tri generácie Cormackovcov. Nápad pomenovať svoju novo vznikajúcu značku práve takto bol vtedy jedným dychom prijatý.
Sídlo Herschel však na tomto takmer opustenom mieste nehľadajte, ale vydajte sa do kanadského Vancouveru. I napriek tomu, že chlapci presunuli podnikanie o kúsok ďalej do väčšej metropole, ich blízky vzťah k rodisku môžeme vidieť i vo filozofii samotnej spoločnosti. Jamie a Lyndon si stáli za tým, že nemá zmysel vytvárať kópie starých batohov, ktoré neodrážajú potreby dnešných užívateľov. Namiesto toho sa rozhodli ísť originálnou cestou a šiť batohy v oldschoolovom štýle, avšak na mieru uspôsobené človeku 21. storočia. A zabodovali na plnej čiare!
Bratom sa podaril nevídaný kúsok, a to vypracovať sa behom desiatich rokov na svetoznámeho producenta ikonických batohov, ktoré absolútne nemajú konkurenciu. To mimochodom dokazuje aj fakt, že svoje produkty predávajú po celom svete vo viac než piatich tisícoch obchodov – v Japonsku, Taliansku, Mexiku i Austrálii. Len v prvom roku predali úctyhodných osem tisíc batohov. A dnes už počty predaných modelov dosahujú celé milióny.
Čo stojí za týmto veľkým úspechom? Prečo hipsteri po celom svete netúžia nosiť na chrbte nič iné než Herschel? Atraktívny dizajn hrá bezpochyby prím. Old-time logo, kožené strapy a retro dizajn, Little America je typický model, z ktorého priam sála americká nostalgia. Herschel vyrába batohy pre každodenné využitie a stavia na individuálnych potrebách skutočného človeka – zásadná je pri navrhovaní rozhodne i funkčnosť.
Dalším pilierom je efektívne zvolená marketingová stratégia, v ktorej sa bratia Cormackoví rozhodli namiesto masového získavania zákazníkov naopak pre sociálne siete, magazíny a veľtrhy. Svojich zákazníkov chceli oslovovať individuálne a rozprávať im svoj príbeh. Čo tiež súvisí s ich pohľadom na lokálnu výrobu produktov. Uvedomujú si svetové trendy, na druhej strane však kladú dôraz na regionálne kultúrne odlišnosti a podľa toho prispôsobujú svoju ponuku. A my súhlasíme, že táto stratégia sa im vážne vyplatila. Menej je niekedy viac.
Herschel sa za niekoľko rokov stal natoľko populárnou značkou, že mu jeho úspech otvoril dvere k snovým spoluprácam. Určite si zaznamenal(a) originálne a roztomilé batohy Hershel s myšiakom Mickeym od Disneyho alebo štýlovky v spolupráci s Coca-Colou a Hypebeast.