Tieto podmienky sa vzťahujú iba na prípady, keď je kupujúci spotrebiteľom.
Ako postupovať, keď vám zakúpený tovar nevyhovuje a chcete ho vrátiť v zákonnej 14-dňovej lehote?
Pri nákupe cez internetový obchod máte ako spotrebiteľ právo od kúpnej zmluvy odstúpiť v prípadoch a za podmienok uvedených v Obchodných podmienkach spoločnosti SNOWBOARD ZEZULA s.r.o.
Uvedené znamená, že tovar môžete vrátiť a požadovať vrátenie uhradenej čiastky za podmienok uvedených v Obchodných podmienkach spoločnosti SNOWBOARD ZEZULA s.r.o.
Za nižšie uvedených podmienok môžete prípadne požadovať výmenu tovaru. V ideálnom prípade nám posielajte tovar na vrátenie v pôvodnom obale.
Ak bude tovar použitý alebo poškodený, zodpovedá kupujúci predávajúcemu za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku nakladania s týmto tovarom inak, ako je nutné na to, aby sa zoznámil s povahou, vlastnosťami a funkčnosťou tovaru.
O priebehu výmeny alebo vrátenia tovaru vás budeme informovať emailom.
Vrátenie tovaru
Vrátený tovar dobre zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.
Priložte kópiu dokladu o nákupe (faktúru) a priamo na ňu prosím pripíšte číslo vášho účtu - ukázať príklad.
Peniaze za tovar aj poštovné (pokiaľ vám bolo účtované pri predaji vo faktúre) vám zašleme na váš bankový účet. Náklady spojené s vrátením tovaru však nepreplácame.
Sumy vyššie ako 1 000 € vraciame výhradne prevodom na účet, alebo v hotovosti nasledujúci pracovný deň po dohode na info@snowboard-zezula.sk.
Ak došlo k zníženiu hodnoty vráteného tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku nakladania s týmto tovarom inak, než je nutné s ním nakladať s ohľadom na jeho povahu a vlastnosti, započítame toto zníženie hodnoty vráteného tovaru na cenu tohto tovaru.
Pôvodné balenie tovaru
Obal nie je predmetom kúpy ani súčasťou kúpenej veci. Tovar si môžete vyskúšať, nemalo by však dôjsť k jeho zjavnému opotrebovaniu. Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku nakladania s týmto tovarom inak, než je nutné na to, aby sa oboznámil s povahou, vlastnosťami a funkčnosťou tovaru.
S ohľadom na rôznorodosť tovaru môžu byť tieto náklady rôzne vysoké a riešia sa individuálne.
Propagačné predmety (samolepky, odznaky, katalógy) si aj v prípade vrátenia tovaru môžete ponechať.
Výmena tovaru
Pokiaľ vám doručený tovar z nejakého dôvodu nevyhovuje (nesedí vám veľkosť alebo sa vám nepáči farba a pod.), pošlite nám tovar späť. Náklady spojené s dopravou tovaru od zákazníka v tomto prípade nepreplácame.
Uvedené právo môžete uplatniť iba v zákonnej lehote na odstúpenie od zmluvy uvedenej v Obchodných podmienkach spoločnosti SNOWBOARD ZEZULA s.r.o
Priložte kópiu dokladu o nákupe a priamo na ňu pripíšte, za čo presne chcete tovar vymeniť: značka, model, farba, veľkosť - ukázať príklad.
Pri zasielaní vymeneného tovaru smerom k zákazníkovi účtujeme poštovné 2 €, pokiaľ ide o tovar v maloobchodnej cene nad 60 €, zákazníkovi poštovné neúčtujeme.
Adresa pre zasielanie tovaru:
"VÝMENA" alebo “VRÁTENIE”
SNOWBOARD ZEZULA
Palackého třída 3078/170
612 00 Brno
V žiadnom prípade neposielajte späť tovar na dobierku!
Tieto zásielky nebudú prijaté a budú doručené späť odosielateľovi.