Nákup cez e-shop
Kedy mi bude doručený objednaný tovar?
Tovar Vám doručíme V PRIEBEHU DVOCH PRACOVNÝCH DNÍ.
Môžem si objednaný tovar vyzdvihnúť osobne?
Áno, tovar objednaný v e-shope si môžete vyzdvihnúť v kamennej predajni v Brne, kde pre Vás bude pripravený po dobu 7 kalendárnych dní. Po uplynutí tejto doby bude nevyzdvihnutý tovar zaradený späť do predaja. Využiť môžete taktiež služby Zásilkovna.cz, ktorá umožňuje uloženie balíka na tisíckach výdajných miest v ČR a SR.
Akým spôsobom mi bude tovar doručený?
Tovar posielame pomocou kuriérnej služby PPL (v prípade doručenia na Slovensko Geis Parcel SK) a Českej pošty. Doručovateľ zásielky Vás bude v deň doručenia telefonicky kontaktovať, aby s Vami dohodol podrobnosti odovzdania, oznámi Vám približný čas doručenia, výšku dobierky (v prípade, že ste neplatili tovar on-line pomocou Vašej platobnej karty) a ďalšie prípadné náležitosti. Zásielka bude obsahovať objednaný tovar, doklad o nákupe a malú pozornosť v podobe samolepiek, odznakov a katalógov.
Aká je suma poštovného?
Pri nákupe nad 1000 Kč (40 €) je poštovné a balné zadarmo! Pri menšom nákupe zaplatíte za poštovné 99 Kč (4 €). Zvýhodnené poštovné 55 Kč (2 €) majú členovia ZEZULA Clubu.
Posielate tovar aj do zahraničia?
Áno, bežne zasielame tovar aj do zahraničia. Cena za poštovné na Slovensko je 4 EUR (99 Kč) a pri nákupe nad 40 EUR (1000 Kč) je poštovné na Slovensko zadarmo, do ostatných krajín max 25 € (600 Kč).
Máte aj veľkosti, ktoré nie sú uvedené na webe?
V našom e-shope ponúkame len aktuálne dostupné veľkosti. V prípade, že si chcete objednať veľkosť, ktorá nie je zobrazená pri produkte, kontaktujte nás. Preveríme dostupnosť produktu u dodávateľa a možnosť jeho dodania.
Môžem zaplatiť tovar platobnou kartou?
Áno, prijímame karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro. Informujte sa u Vašej banky o možnosti používania Vašej karty k platbe na internete. Viac informácií: Platby kartou
Ponúkate aj iné platobné metódy?
Áno, pri platbe tovaru objednaného cez e-shop môžete využiť platobný systém PayU, ktorý zaručuje rýchlu a bezpečnú online platbu z Vášho účtu. Viac informácií: Platby cez PayU
Poskytnete mi na tovar nejakú zľavu?
Zaregistrujte sa a staňte sa členom nášho vernostného programu ZEZULA Club. Získate rad výhod a môžete získať zľavu až 20 % na nový nezlacnený tovar.
Potrebujem podrobnejšie technické údaje o snowboarde. Pomôžete mi?
O každom produkte Vám radi podáme blížšie informácie, neváhajte a opýtajte sa nás! Pozrite si aj náš blog, v sekcii Poradňa nájdete viacero užitočných článkov, v ktorých Vám poradíme s výberom a správnou údržbou vybavenia.
Výmena alebo vrátenie tovaru
Ak mi tovar, ktorý si objednám, nebude sedieť, môžem ho vrátiť alebo vymeniť?
V prípade, že Vám nesedí veľkosť alebo Vám tovar nevyhovuje z iného dôvodu, môžete ho do 14 dní od doručenia vymeniť alebo vrátiť. Tovar nesmie byť použitý. Podrobný postup: Ako postupovať pri výmene alebo vrátení tovaru?
Objednal som si vo Vašom e-shope topánky na snowboard. Pri vyskúšaní som zistil, že sú mi malé. Chcel by som ich teda reklamovať. Ako mám postupovať?
Pozor, v tomto prípade nejde o reklamáciu. Reklamácia sa týka len tovaru, pri ktorom sa prejaví objektívna vada. V tomto prípade ide o vrátenie alebo výmenu tovaru. Pošlite nám tovar späť a záleží len na Vás, či budete chcieť vrátiť peniaze, alebo vymeniť tovar za iný.
Reklamácie
Aká dlhá je záručná doba pre uplatnenie reklamácie?
Zákonom stanovená lehota na uplatnenie reklamácie je 24 mesiacov.
Kde môžem reklamovať tovar zakúpený cez internet?
Reklamovať tovar môžete buď priamo v našej predajni v Brne alebo môžete tovar zaslať poštou. Nezabudnite priložiť kópiu dokladu o nákupe a pripísať dôvod reklamácie. Podrobné informácie: Ako postupovať pri reklamácii?
Čo všetko je potrebné k uplatneniu reklamácie?
Reklamačné konanie môže začať, ak zákazník predloží kompletný reklamovaný tovar a preukáže nákup reklamovaného tovaru dokladom o nákupe (predajkou, faktúrou). Tovar musí byť čistý, suchý a hygienicky nezávadný.
Musím tovar reklamovať ihneď po prejavení vady?
Reklamáciu je nevyhnutné uplatniť bez zbytočného odkladu ihneď, akonáhle sa vada prejaví. Prípadné predĺženie pri pokračujúcom užívaní tovaru môže zapríčiniť prehĺbenie vady, znehodnotenie tovaru a môže byť dôvodom k odmietnutiu reklamácie.
Veľkosti tovaru
Meriam 182 cm a som začiatočník. Aký dlhý snowboard by som mal mať?
Správne dlhý snowboard by mal siahať niekam medzi bradu a nos. Záleží tiež na odvetví, pre ktoré je snowboard určený. Ak ste začiatočník, zvoľte snowboard, ktorý Vám siaha po ústa. Tu vám poradíme, ako si správne vybrať snowboard.
Niekde som počul, že snowboardové topánky majú byť o dve čísla väčšie než topánky, ktoré nosím normálne. Je to pravda?
Nie, snowboardové topánky musia zodpovedať veľkosti chodidla a musia sedieť na nohe tak, ako topánky na bežné chodenie. V topánkach o dve čísla väčších by sa Vám zdvíhala pri jazde päta a stáli by ste na špičkách. Vyberajte topánky maximálne o pol čísla väčšie než je Vaša bežná veľkosť.
Nerozumiem Vášmu číslovaniu snowboardových topánok. Mám veľkosť 8 a pol.
U topánok uvádzame dve najbežnejšie číslovania - anglické UK, ktorému zodpovedajú výrazy "mám šestku nohu" a pod., a francúzske EUR. Ak si nie ste istí svojou veľkosťou, použite tabuľku veľkostí, ktorá sa zobrazí po kliknutí na odkaz v detaili produktu. V tabuľke uvádzame ďalšie dve číslovania - americké US a číslovanie MONDO, ktoré je v centimetroch. Stačí si teda zmerať dĺžku chodidla a pomocou tabuľky vybrať zodpovedajúcu veľkosť UK alebo EUR v objednávkovom formulári.
Čo keď si cez internet objednám topánky a budú mi malé?
V takom prípade sa nič nedeje. Pošlite nám topánky späť, priložte kópiu dokladu o kúpe a pripíšte, za akú veľkosť chcete topánky vymeniť. Tovar zakúpený cez e-shop si môžete vymeniť aj v našej brnianskej predajni. Ako postupovať pri výmene alebo vrátení tovaru?
Tričká a mikiny si kupujem vo veľkosti M. Páči sa mi vo Vašom e-shope jedna bunda, nie som si ale istý, či nebudem potrebovať skôr veľkosť L. Mohli by ste mi zmerať dĺžku chrbta a rukávov bundy?
Samozrejme, ak si nie ste istí správnou veľkosťou oblečenia, neváhajte a kontaktujte nás!
Predajňa
Máte všetok tovar, ktorý máte zobrazený na e-shope, tiež fyzicky vo Vašej predajni?
Všetok tovar v našom internetovom obchode si môžete prezrieť a ohmatať priamo v našej predajni v Brne. Postaráme sa o Vás a poradíme s výberom vybavenia.
Môžem vo Vašej predajni platiť kartou?
Áno, prijímame platobné karty VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro a American Express.
Je možné si u Vás v predajni zarezervovať tovar?
Áno, Vami vybraný tovar Vám radi zarezervujeme, z kapacitných dôvodov však len do druhého dňa do 18 h. Pri rezervácii stačí uviesť Vaše meno a telefón, nebudeme od Vás chcieť žiadnu zálohu.
Dá sa v blízkosti Vašej predajne zaparkovať? Nerád by som zakúpenú výbavu pre obe deti niesol cez pol mesta...
Pre našich zákazníkov máme k dispozícii veľké parkovisko priamo za predajňou! Parkovanie je možné tiež pozdĺž budovy na vyznačených parkovacích miestach.
Ako ďaleko je Vaša predajňa od najbližšej zastávky MHD?
Zastávky MHD sa nachádzajú v bezprostrednej blízkosti našej predajne. Výbavu nebudete musieť vliecť, je to vážne len kúsok!
Servis a opravy
Zdá sa mi, že mám na snowboarde tupé hrany - dajú sa nejako obrúsiť?
Vykonávame odborný servis snowboardov. Na špeciálnych strojoch sa pomocou brúsneho kameňa zbrúsi doska v celej ploche. Nabrúsia sa tak hrany snowboardu a z plochy skĺznice zmiznú malé vrypy a ryhy. Cenník servisu
Mám v skĺznici od kameňa hlbokú ryhu. Poradíte mi, čo s tým?
Hlbšie ryhy v skĺznici sa dajú zaliať špeciálnou hmotou. Skĺznica sa potom musí zbrúsiť, aby bola dokonale rovná. Prineste k nám Vašu dosku a my už sa o ňu postaráme.
Lepí sa mi na skĺznicu sneh. Asi by som mal dosku navoskovať, ale neviem, ako na to.
Skĺznicu treba počas sezóny niekoľkokrát navoskovať. Môžete k nám snowboard priniesť a my Vám ho navoskujeme. Predávame však všetko potrebné vybavenie na to, aby ste si mohli snowboard navoskovať sami doma alebo priamo na horách. Máme veľký výber voskov, žehličiek, škrabiek, kief...
Chcete sa vedieť dobre postarať o Váš snowboard? Prečítajte si tento článok: Údržba snowboardu, starostlivosť o skĺznicu a hrany
Pozajtra idem na hory a potreboval by som nabrúsiť hrany. Urobíte mi servis na počkanie?
Servis snowboardu nerobíme na počkanie. Na nabrúsenie hrán a skĺznice, poprípade zaliatie rýh v skĺznici a navoskovanie potrebujeme viac času, v hlavnej zimnej sezóne aspoň týždeň. Prineste teda Váš snowboard včas!
Praskla mi na pracke viazania račňa (pumpa). Zaobstarám si u Vás náhradnú?
Máme na sklade veľké množstvo náhradných dielov na viazania - račne, celé pracky, ozubené pásy, stredové disky, skrutky. Neváhajte a obráťte sa na nás, pokúsime sa Vaše viazanie opraviť!
Na snowboardovej topánke sa mi rozlepila podrážka. Vykonávate aj opravy topánok?
Sme schopní sprostredkovať bežné opravy snowboardových topánok ako je lepenie podrážok, prešívanie trhlín, výmena háčikov. V našom e-shope nájdete tiež náhradné šnúrky.
Požičovňa
Požičiavate snowboardové vybavenie?
Požičiavame zánovné snowboardy, viazania, topánky, ale aj snežnice, lopaty, lavínové vyhľadávače a sondy. Prilby na snowboard z hygienických dôvodov nepožičiavame. Ak budete chcieť využiť služby našej požičovne, nezabudnite si so sebou vziať občiansky preukaz alebo pas! Požičovné a zálohu je potrebné uhradiť v hotovosti.
Chcem mať istotu, že môj syn bude mať na jarné prázdniny k dispozícii snowboardový komplet z Vašej požičovne. Dá sa tovar v požičovni zarezervovať?
Odporúčame prísť tri dni pred odchodom, pomôžeme Vám vybrať výbavu a tú si môžete ihneď odniesť. Tieto tri dni naviac nebudeme účtovať do požičovného. Rezervácia tovaru z požičovne nie je možná.
Požičal som si u Vás na týždeň snowboardové vybavenie. Snowboarding ma chytil, zapožičaná výbava mi perfektne sedí a rád by som si ju odkúpil. Je to možné?
Samozrejme! V takom prípade Vám dokonca nebudeme účtovať požičovné! Doplatíte len rozdiel medzi cenou vybavenia a sumou, ktorú ste u nás zaplatil pri vypožičaní (požičovné + záloha).