Plášť Maxxis Minion DHR II 29×2.40" WT Wire Bikepark/DH/TR
Redizajnovaný plášť Maxxis Minion DHR II si vypožičal bočnú vzorku od legendárneho modelu Minion DHF a rozšíril ho pre väčšiu podporu v zákrutách. Tvar stredovej vzorky je navrhnutý na podporu akcelerácie a hladké prechody pri nakláňaní . Výstupky pripomínajúce tvarom pádla sa zase starajú o efektivitu brzdenia a pomôžu ti udržať bike pod kontrolou.
Kombinácia plášťov Minion DHR II vzadu a Minion DHF vpredu ti zaistia ultimátne trailové kombo pre agresívnu jazdu.
Parametre
- Zmes: Dual
- Ochrana: DH Casing
- TR: Tubeless Ready
- Určenie: All trail / enduro / downhill
- TPI: 60×2
- Drôtová pätka
- Odporúčané umiestnenie na zadné koleso
Wide Trail (WT)
Plášte Maxxis založené na konštrukcii Wide Trail sú optimalizované pre moderné široké ráfiky (30-35 mm). Vďaka tomu si plášť obutý na širokom ráfiku udržuje optimálny okrúhly profil bez nežiaduceho sploštenia, a ponúka tak maximálnu výkonnosť.

- Wide Trail plášte pre trailové, enduro a zjazdové použitie sú navrhnuté pre ráfiky s vnútornou šírkou 35 mm a sú kompatibilné s ráfikmi 30-35 mm.
- Wide Trail plášte pre XC použitie sú navrhnuté pre ráfiky s vnútornou šírkou 30 mm a sú kompatibilné s ráfikmi 25-30 mm.
Tubeless Ready (TR)
Pokiaľ plánuješ jazdiť bez duší a chceš sa tak zbaviť prebytočných gramov aj starostí s defektmi, voľ plášte s označením Tubeless Ready. Tie používajú zmes kompatibilnú s tesniacim tmelom a v bočnici majú výstuhu, ktorá posilňuje odolnosť proti prerazeniu. Vyznačujú sa aj špeciálnou bezdušovou pätkou, ktorá lepšie priľne k ráfiku. Bezdušové plášte je možné použiť aj s dušou.

Downhill (DH)
Plášte Maxxis Downhill sú navrhnuté pre extrémnu jazdu od downhillu cez bike park a voľnú jazdu až po e-biky s dlhým dojazdom. Sú vyrobené z dvoch vrstiev odolného materiálu 60 TPI spolu s veľkým insertom z butylovej gumy, ktorá sa tiahne od každej pätky do bočnice. Tento insert pomáha predchádzať vzniku defektov, chráni ráfik pred nárazmi a poskytuje dodatočnú stabilitu bočnice.

Dual
Dva druhy zmesi použité vo vzorke plášťa spájajú nižší valivý odpor s vysokou priľnavosťou v zákrutách.
Drôtová pätka
Úlohou pätky je udržať plášť v kontakte s ráfikom. Pevná drôtová pätka je potom ideálna v prípade, keď je vyžadovaná maximálna pevnosť a skladnosť plášťa nie je prioritou.
